Thursday, May 6, 2010

FINAL EXAM...

Assalamualaikum...




Rasanya seolah-olah baru semalam saya menjejakkan kaki ke bumi Syam ini.Pejam celik pejam celik rupanya saya semakin menghampiri ke penghujung tahun 2 saya di Yarmouk University.

Bila dah kata hampir ke penghujungnya maka secara automatiknya hampir dengan imtihan nihaie.Untuk sem kali nie saya ambil 6 maddah,yang mana kebanyakannya adalah maddah-maddah killer.huhuhu...Jadi,saya mohon doa dari kalian semoga Allah mempermudahkan segala urusan saya & memberikan kecemerlangan dunia akhirat...Moga kejayaan ini nanti menjadi satu wasilah untuk menyebar luaskan islam..


12/5-tilawah wa hifz 8-9.30

19/5-hasub 10.15-11.30

23/5-aqidah 8.30-10.30

1/6-asalib bayan 8.30-10.30

2/6-tafsir 11-1

3/6-mabadi' iqtisod 11-1


p/s:Ya Allah,sekiranya kegagalanku membawa kepada fitnah pd islam & perjuangan,maka KAU cemerlangkanlah aku dlm setiap perkara.dan sekiranya kejayaanku m'buatkan aku jauh dr islam & perjuangan,maka KAU berhak menentukan yang selayaknya untukku.Krn aku mengimani tiada yang KAU takdirkan sia2,melainkan ada hikmah yang blom t'singkap nilainya...

No comments:

Post a Comment